wtorek, 29 lipca 2014

4 || Comiesięczny przegląd muzyczny [LIPIEC 2014]

 


Przeglądając  inne blogi natknęłam się na takie właśnie posty - muzyczne, dzięki którym nieraz już odkryłam jakąś cudowną piosenkę.
Dlatego też i ja rozpoczynam comiesięczny przegląd muzyczny :-)





No to zaczynamy !
[Kolejność przypadkowa] 

|1|
Alle Farben - She Moves feat. Graham Candy

|2|
Avicii - You Make Me (Avicii by Avicii)
 

|3|
3.Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer In C (Robin Schulz Remix)

|4|
Sigma - Nobody to love
 

 |5|
Kiesza - Hideway

 |6| 
Bat For Lashes - Daniel (Abstrakt Audio Remix)
 

|7|
Florence + The Machine - Over the love

|8|
One Republic - Love runs out

|9|
Cheryl - Call my name

|10|
B.o.B. feat Helay Williams - Airplanes


To moja topowa dziesiątka,której namiętnie słuchałam ostatnimi czasy.
Jeśli któryś kawałek przypadł Ci do gustu daj znać :-)


Buziaki :* 

1 komentarz:

  1. lubię dwie ostatnie piosenki:) ja ostatnio często słucham Iggy Azalea - work

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...