niedziela, 27 lipca 2014

3 || O moim smartfonie slów kilka.



Kto w dzisiejszych czasach nie posiada smartfona, tableta
 czy innych urządzeń elektronicznych tego typu?
Są oczywiście tacy ludzie, których z jednej strony rozumiem. Sama do tej pory posiadałam Xperię Tipo , która służyła mi prawie 2 lata. Jednak słaby aparat i kilka innych mankamentów miało wpływ na to , że przy przedłużaniu umowy zmieniłam ją na Samsunga Galaxy Grand Neo.



 Uważam , że był to jak dla mnie strzał w dziesiątkę.
Duży wyświetlacz, aparat 5 MP , szybki procesor, i płynna praca to jest to.
Z początku przerażało mnie 5 cali i ciężko było się przyzwyczaić do tak dużych gabarytów, ale już przywykłam ,zwłaszcza, że jest cienki i naprawdę bardzo zgrabnie się prezentuje.
Moje cudo ma biały kolor.


 




Oczywiście pierwsze co zrobiłam to musiałam kupić jakąś słodką obudowę i folię ochronną,bez tych rzeczy miałam obawy , że zarysuję telefon.
Padło na pingwinka <3


czyż nie jest uroczy ?

Od razu poprawił się komfort w użytkowaniu :-)

W pierwszej kolejności zainstalowałam ulubione aplikacje i te , z których często korzystam (FB, Instagram, Endomondo itd.)
O aplikacjach będzie oddzielna notka.

A może macie jakieś ulubione Apki godne uwagi i polecenia?


3 komentarze:

  1. Pingwinek uroczy :) Ja też mam biały telefon i mam bzika na punkcie tego by mi się nie zabrudził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam samsunga i jestem z niego bardzo zadowolona ;)
    jak dla mnie jeden z lepszych telefonów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...