sobota, 16 sierpnia 2014

8|| PIERWSZE ROZDANIE- zdobądź maskarę Rimmel Wonder'full with Argan Oil.

 Witam !
Dzisiaj , jak zapowiedziałam w poprzedniej notce ,
rusza rozdanie gdzie do wygrania będzie:
OSOBY ,KTÓRE BIORĄ UDZIAŁ W ROZDANIU,
PROSZĘ O POTWIERDZENIE UDZIAŁU
W KOMENTARZACH POD TYM WPISEM!!!
Jeśli do 31 sierpnia do rozdania zgłosi się mniej niż 20 osób - rozdanie zostaje przedłużone o kolejne 14 dni.

Regulamin
1). Organizatorem konkursu jestem Ja dzięki firmie Rimmel Polska, która udostępniła mi dodatkową Maskarę, którą to mogę podarować dowolnej osobie,
2). Rozdanie trwa od 16.08- północy 31.08.2014r.
3). Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski, listem poleconym priorytetowym, aby mieć pewność , że szczęśliwie dotrze do nowego właściciela :-)
4). Aby wziąć udział w rozdaniu należy prawidłowo wypełnić zgłoszenie (według wzoru) i umieścić je w komentarzu pod tym postem
5). Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losową, max. 7 dni od dnia zakończenia rozdania.
6). Informacja o wyłonieniu zwycięzcy zostanie opublikowana na moim blogu , a także zostanie on poinformowany mailowo , na adres do wysyłki oczekuję 3 dni od momentu powiadomienia.
Po tym czasie ponownie wylosuję szczęśliwca.
7). Biorąc udział w losowaniu akceptujesz regulamin .
8). Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych(Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)





POWODZENIA!!!

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety udziału nie wezmę ponieważ sama jestem recenzentką tego tuszu więc jest mi on nie potrzebny. Dam szanse innym dziewczynom. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak trafić do takich testów. Ładnie tu u Ciebie, obserwuję ;)
    www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłam się do rozdania, pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że baner wymagany. Pozdrawiam i powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia WSZYSTKIM! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią zgłaszam się, lecz przy wysyłaniu formularza popełniłam błąd i zapomniałam o banerze:hiddenmeaniings.blogspot.com mam nadzieję, że to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią zgłaszam się, lecz przy wysyłaniu formularza popełniłam błąd i zapomniałam o banerze:hiddenmeaniings.blogspot.com mam nadzieję, że to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam :) proszę zwrócić uwagę,że polubienie FB również jest wymagane;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Udział wzięty! ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) Wybacz,że wysłałam dwa razy,ale nie wiem czemu w pewnym momencie jak wypełniałam to się wysłało ;/ Drugi jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. moje zgłoszenie też wysłane już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...