poniedziałek, 18 sierpnia 2014

9|| Ebay - złożyłam pierwsze zamówienie [Co zamówiłam?U kogo?Obawy]

 
Witam Kochani !
 Zawsze mnie korciło, żeby zrobić zamówienie 
na jakże obleganym serwisie E-bay.
Przeglądaniu różności , od ciuchów po kosmetyki , nie było końca.
I stało się !
Tydzień temu zrobiłam pierwsze zakupy .




Miałam mnóstwo  obaw - po pierwsze - obsługa PayPala. Mam kartę debetową , ale przerażały mnie
te płatności, konwertowanie walut, powiązanie karty z kontem.
Jak się okazało , nie taki diabeł straszny :-)
Kolejna obawa , która naszła mnie ,po złożeniu zamówienia i opłaceniu wybranych produktów - 
kiedy i czy w ogóle dotrze moja przesyłka.
Skorzystałam z opcji darmowej wysyłki, więc spodziewam się , że czas oczekiwania to będzie okres ok. 3 tygodni . Czekam więc cała w napięciu :-)

Przechodzę teraz do rzeczy, mianowicie co zamówiłam i za ile :-)


Zamówienie złożyłam u 3 różnych sprzedawców.

Teraz pozostaje mi czekać :-)

A czy Wy miałyście złe doświadczenia z zakupami na E-bay?
Dajcie znać !
Buźka


7 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nigdy nic nie zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Darmowa wysyłka u każdego z tych trzech sprzedawców? Jeżeli tak to bardzo się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój pierwszy zakup na ebay nie przyszedł, dopiero po napisaniu maila do sprzedawcy ponowili przesyłkę. łącznie czekałam ok. 2 miesiące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nic tam nie kupiłam i chyba bym się bała, ale z całego serca trzymam kciuki aby z twoimi zakupami było wszystko w porządku ! :)
    wspaniały blog zostaje na dluzej obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze bałam się zamawiać na ebay podobnie jak ty, jeszcze się nie odważyłam na swoje zamówienie... jestem ciekawa tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie zamawiałam, ale ciekawa jestem jak te rzeczy będą się prezentowały jak je dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie kupowałam ale to dość 'solidny portal" więc myślę że wszystko będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...