niedziela, 24 sierpnia 2014

10|| Yankee Candle - Jabłkowy akcent [1]

 
Witam Kochani!
Dzisiaj post pysznie zapachowy.
Wiem , że Yankee Candle są do znudzenia wszędzie pokazywane i opisywane , toteż i ja bardzo chciałam pokazać
jakie woski miałam okazję palić.
Zdjęcia wygrzebałam ze starych folderów
(woski są z serii świątecznej - zimowej z zeszłego roku, jednak niektóre do tej pory mam i nie mam kiedy ich spalić...)





Na pierwszy ogień idzie wosk ,,Jabłko i igły sosnowe".
Strasznie obawiałam się tego zapachu - myślałam że  będzie typowo sosnowy , żywiczny ,przytłaczający. Miło się jednak rozczarowałam :)
Według mnie najbardziej czuć jabłuszko , sosnę również, ale jest to aromat bardzo stonowany i miły dla nosa. Został mi na tą chwilę malutki kawałeczek tego wosku,  więc zostawię go na zimę :-)


***

,,Słodkie jabłka"

 To jeden z moich ulubieńców, kocham słodkie woski i zapachy.
Chociaż akurat ten wosk nie jest typowym duszącym aromatem.
Owszem, ma nuty słodkości, ale wąchając go wyczuwam też
kwaśność jabłuszek co w całości bardzo fajnie się komponuje.




A wy macie jakichś ulubieńców z Yankee Candle?
Koniecznie podrzućcie mi , mam chęć na jakąś aktualną nowość:-)

Buźka!



8 komentarzy:

  1. Te zapachy muszą być cudowne! :) W szczególności zaintrygował mnie ten o zapachu jabłka i igieł ;))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy napewno by mi pasowały! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie zapachy:) świeże ! super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obydwa woski, nie zdarzyłam ich odpalić w zeszłym roku więc czekają na tegoroczną edycje świąteczna:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero zaczynam przygodę z YC, wygrałam 3 i aktualnie ubóstwiam cynamon.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...