piątek, 15 sierpnia 2014

7|| Rimmel Wonder'full z olejkiem arganowym Recenzja + zapowiedź ROZDANIA



Witam Kochani !
Jakiś czas temu zostałam recenzentką Maskary Rimmel Wonder'full z olejkiem arganowym.
Dzisiaj przedstawię Wam moje odczucia odnośnie tuszu i jego efekty na moich rzęsach!




Tusze ( otrzymałam dwie sztuki) dotarły do mnie kurierem w ciekawej ,tekturowej jakby kopertówce.
Bardzo ciekawie to wyglądało i od razu musiałam zajrzeć do wnętrza.

Moim oczom ukazały się maskary w bardzo eleganckich i stylowych opakowaniach.
A także instrukcja całej akcji testowania w formie ,,kropelek".

Producent obiecuje nam :


NOWOŚĆ! PIERWSZA PIELĘGNUJĄCA MASKARA          Z OLEJKIEM ARGANOWYM, KTÓRA NADAJE RZĘSOM PEŁNĄ OBJĘTOŚĆ!
Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że twoje rzęsy są odżywione, gładsze i bardziej elastyczne. Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela rzęsy i nadaje im zjawiskową objętość.




 Tusze są w odcieniu 001 black .
  




Uwielbiam kiedy moje rzęsy są bardzo mocno podkreślone,wydłużone, ale bez efektu sklejenia .
 Tusz posiada gumową,  elastyczną szczoteczkę, która nie nabiera zbyt dużej ilości produktu.


Po użyciu tej maskary , pierwsza warstwa lekko wydłużyła rzęsy i ładnie je rozdzieliła.
Niestety efekt był baaardzo słaby. Odczekałam kilka minut aż zaschnie na rzęsach i  spróbowałam nałożyć drugą warstwę.
Efekt był już bardziej zadowalający. Rzęsy nie skleiły się w brzydki sposób i były ładnie pogrubione.
Tutaj zdjęcie : 


Od momentu otrzymania maskary używam jej w codziennym makijażu , nie widzę na razie zbawiennego działania olejku arganowego , natomiast przy dłuższym stosowaniu na pewno pochwalę się efektami :-)

Cena maskary za 11 ml to ok. 32 zł. 
Możecie ją kupić w Rossmanie, Hebe, Drogeriach Natura oraz Super Pharm.

Pojutrze ruszy konkurs ,gdzie będzie do wygrania Rimmel Wonder'full :)
Oczekujcie :*

7 komentarzy:

  1. efekt po użyciu jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się szczoteczka, a efekt na rzęsach świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy za tymi gumowymi nie przepadałam, ale ta wyjątkowo mi podpasowała ;)

      Usuń
  3. U mnie na krotkich i cienkich rzesach niestety sie nie sprawdza ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi :-( ja na rzęsy na szczęście nie narzekam :)

      Usuń
  4. O! :) Czyli Ty też jesteś testerką Wonder'full :) To super! :) Ja swoje zdanie na temat tej maskary napisałam na swoim blogu. Jeżeli jesteś zainteresowana to zapraszam do siebie! :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...