niedziela, 21 września 2014

15|| Zmiany , zmiany zmiany :)

Witam Kochani,

troszeczkę zaniedbałam bloga :-(
postaram się niebawem wrócić i nadrobić zaległości...

U mnie nastąpiły małe zmiany :-)
Pierwszym krokiem jaki uczyniłam było ścięcie włosów.
I nie o kilka centymetrów...
Całkowicie.
Miałam włosy do łopatek albo ciut dłuższe i za namową kilku osób oraz własną inicjatywą, ścięłam się na krótko , na chłopaka.
Chcę teraz zadbać o  nie od początku .

Po drugie mam Multisporta ;-)
i zaczęłam ponownie chodzić na zajęcia fitness, na siłownie i na ZUMBĘ.

To są zajęcia, które odkryłam niedawno i są wprost dla mnie stworzone.
Można się ostro wyhasać ,nie patrze na nikogo tylko tańcuję.

To tyle skrótem opowiadając :-)

Obiecuję blogową poprawę :-)
buziaki

5 komentarzy:

  1. koniecznie dodaj zdjęcie nowej fryzurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam zapisać się na Zumbe;] Ciekawe jak wyglądasz w takich krótkich włosach;] Pozdrawiam mi obserwuje, zapraszam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ścięłaś włosy? Gratuluję odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczę tę zmnianę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana pochwal się nam wszystkim nową fryzurką :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...