czwartek, 28 sierpnia 2014

12|| Yankee Cnadle - Cuda ,cudeńka NOWOŚCI! [2]

 
 Witam Kochani!
Z racji ,że jestem maniaczką pięknych zapachów i jak tylko zobaczę jakąś okazję do tańszego kupna
wosków Yankee Candle, wpadam w zakupowy szał.
Ostatnio skorzystałam z dnia darmowej dostawy oraz rabatu 20% za wzięcie udziału w konkursie urodzinowym Goodies :-)
Zobaczcie tylko jakie cudowności zamówiłam...



Jakoś się tak złożyło , że postawiłam na zapachy słodkie oraz owocowe,które ubóstwiam i aż szkoda mi psuć te piękne tęczowe tarty :-)
Inne maniaczki wosków na pewno wiedzą co mam na myśli ;-)








Kocham , Kocham , Kocham <3

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Chciałabym poczuć ich zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachy muszą być boskie,super blog dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś :) ja też uwielbiam najbardziej owocowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem zapachów tych wosków. :-) Fajnie ujęłaś je na zdjęciach. ;-)
    Pozdrawiam i obserwuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...