sobota, 12 lipca 2014

1 || Witam :)

Witam serdecznie wszystkich!

Od dłuższego czasu korciło mnie założenie własnego bloga, jednak zawsze coś stawało na przeszkodzie. A to brak czasu, a to obawa,że sobie nie poradzę, że nikt nie zechce czytać mojego bloga. Każdy początkujący blogger miał na pewno na początku takie myśli.
Dlatego też dzisiaj założyłam bloga i ogarniam temat szablonu i innych pierdółek , aby móc spokojnie skupić się na właściwej treści bloga.

***

Chciałabym dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami,doświadczeniami.
Skupię się głównie na tematyce Beauty oraz Fitness , gdyż jestem kobietą, lubię dbać o wygląd , podobać się, a poza tym rozpoczynam walkę z kilogramami i to będzie dla mnie pewnego rodzaju motywacja do działania.

***

To byłoby tyle słowem wstępu, jak już wszystko zrobię na tip top rozpoczynam blogową działalność pełną parą :-)

Buziaki i do zobaczenia !!!

6 komentarzy:

  1. i super:)
    a pewnie, każdy ma chyba wątpliwości, przynajmniej ja miałam;)

    powodzenia!

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, moja rada, zdejmij weryfikację komentarzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany nie zauważyłam ,że mam tak ustawione ;)
      Dzięki!

      Usuń
  3. dzięęękuję :) przyda się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja założyłam bloga raptem parę dni wcześniej niż Ty, więc Twoje rozterki są mi bardzo bliskie :) Jak widzisz, ja póki co kompletnie odpuściłam sobie walkę z szablonem i mam pytanie - skąd Ty nauczyłaś się tego do tego stopnia, że tak tu ładnie? Szukałam w sieci różnych kursów, ale nic mi nie podpasowało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałości w prowadzeniu bloga, bo to chyba najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...